پیشرفت سریع فناوری همه صنایع را تحت تاثیر قرار داده است. بی‌تردید، هوش مصنوعی، بلاک‌چین و یادگیری ماشین توان این را دارند که آینده‌ی کسب‌وکار، سبک زندگی و شیوه‌ی کار کردن مردم جهان را متحول نمایند. در حال حاضر، این فناوری‌ها در صنعت بیمه به کار گرفته شده‌اند

قیمت‌گذاری: هوش مصنوعی می‌تواند از طریق قیمت‌گذاری، تحول بزرگی در صنعت بیمه ایجاد کند. شرکت‌های بیمه می‌توانند با تکیه بر هوش مصنوعی به شکل رقابتی‌تری بر سیاست‌های خود قیمت بگذارند و خدمات شخصی‌سازی شده‌ای به مشتریان‌شان عرضه کنند. برای مثال، شرکت‌های بیمه‌ی واحدهای مسکونی می‌توانند از هوش مصنوعی برای کسب اطلاعات درباره موقعیت جغرافیایی، وضعیت تاهل و احتمال درخواست خسارت از سوی افراد استفاده کنند .

رسیدگی به خسارات: شرکت‌های بیمه می‌توانند با خودکارسازیِ بسیاری از فرایندهای زمان‌بر در خصوص رسیدگی به خسارات تا حد زیادی به کارآمدتر شدن فعالیت‌های خود کمک کنند. البته این کار فقط با هوش مصنوعی میسر است. زمان لازم برای پردازش و رسیدگی به خسارات می‌تواند از چند روز به چند ساعت یا چند دقیقه کاهش پیدا کند . همچنین، بیمه‌کنندگان این فرصت را دارند تا قراردادهای شخصی‌سازی شده‌تری برای مشتریان خود عرضه کنند.

1 پاسخ دادن
  1. ناشناس
    ناشناس می گوید:

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دیدگاه ها بسته هستند.